مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط 27 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط 27 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه کیفیت ارتباط
مبانی نظری کیفیت ارتباط
پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط
پیشینه داخلی کیفیت ارتباط
پیشینه خارجی کیفیت ارتباط
پیشینه پژوهش کیفیت ارتباط
پیشینه نظری کیفیت ارتباط
ادبیات نظری کیفیت ارتباط
چارچوب نظری کیفیت ارتباطاین نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط می باشد. در بخش اول چارچوب و مبانی نظری کیفیت ارتباط تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق کیفیت ارتباط در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط می باشد. در بخش اول چارچوب و مبانی نظری کیفیت ارتباط تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق کیفیت ارتباط در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

مقدمه مبانی نظری تحقیق کیفیت ارتباط :

مفهوم کیفیت ارتباط

 

تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری

هنینگ تورائو و لی (1997) پیشنهاد داد که RQ نشان دهنده‌ی ارتباط بین مشتری و مؤسسه است، و این ارتباط به سطح رضایت مشتری بستگی دارد. لی و کیم (2009) اشاره کردند که RQ تعامل کیفیت بین مؤسسه و مشتری است و می‌تواند به گسترش ارتباطات بلندمدت کمک کند. کراسبی و همکاران (1990) دریافتند هنگامی که پرسنل فروش بر RQ تأکید می‌کنند، می‌توانند عدم امنیت و عدم اطمینان تجربه شده توسط مشتری را کاهش دهند. بدین صورت این می‌تواند باعث ایجاد اعتماد در مشتری و اطمینان در عملکرد آتی پرسنل فروش شده، و بر تعاملات مشتری در آینده اثر خواهد گذاشت.کومار و همکاران (1995) پیشنهاد دادند که RQ اعتماد، تعهد، کشمکش، توقعات پیوستگی، و تمایل به سرمایه‌گذاری مشتری را بازتاب می‌دهد. اسمیت (1998) پیشنهاد داد که عوامل مختلفی به RQ کمک می‌کنند. ارتباط بین مشتری و شرکت 47 ارتباط مثبتی با قدرت رضایت و انتظارات دوجانبه در هردو طرف دارد. گاربارینو و جانسون (2009) اشاره کردند که RQ شامل رضایت، اعتماد و تعهد، جنبه‌هایی است که اثر مثبتی بر تعاملات آتی مشتری دارند. 

 

 

 

اندازه گیری کیفیت ارتباط 

RQ شاخص مهمی برای ارزیابی قدرت ارتباط بین عرضه کننده و مشتری است. محققان بسیاری بر این باورند که اعتماد، رضایت و تعهد مشتری عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. برای مثال، کراسبی و همکاران (1990) و تم و وونگ (2011) پیشنهاد کردند که رضایت و اعتماد جنبه‌های کلیدی از RQ هستند؛ مور و اسپکمان (1996)، مورگان و هانت (1994) و سانچز گارسیا و همکاران (2007) اشاره کردند که اعتماد و تعهد عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. چاکرابارتی و همکاران (2007)، گاربارینو و جانسون (2009)، ایونس (2004)، دوبیسی (2006) و اسمیت (1998) نتیجه گرفتند که RQ با رضایت، اعتماد و تعهد شکل می‌گیرد. بنابراین، این مطالعه سه آیتم بالا را برای سنجش RQ یکپارچه می‌کند. بخش‌های زیر این عوامل را با جزییات بیشتر تشریح می‌کنند. 

 

 

 

اعتماد بدین معناست که مشتریان باور دارند پرسنل فروش به آنها سود و خدمت بلند مدت می‌رسانند (کروسبی و همکاران، 1990). دانی و کنون (1997) اشاره کردند که اعتماد شهرت و سطح مراقبت نشان داده شده توسط طرف مقابل است که توسط تصمیم گیرنده در هدف مورد اعتماد تشخیص داده شده و شامل شهرت هدف و مراقب فیزیولوژیکی می‌باشد. گاربارینو و جانسون (2009) براین تفکر هستند که اعتماد، اطمینان مشتری به کیفیت و قابلیت اطمینان خدمت ارایه شده توسط سازمان است. لی و کیم (2009) اندیشیدند که اعتماد سطحی از اطمینان و تمایل در فکر یک مشتری است. یعنی اعتماد مشتری به اطمینان و تمایل به تعامل با یک شرکت بستگی دارد و چنین تمایلی ریشه در قابلیت اطمینان، یکپارچگی و صداقت شرکت دارد (مورمان و همکاران 1993). 

 

 

 

رضایت مشتری به معنای رضایت مشتری طی یا پس از خرید یک محصول یا خدمت، تعامل با پرسنل خدمت‌گذار و کل تجریه ارایه شده توسط شرکت در مقایسه با شرکت‌های دیگر است (سلنس 1993). وستبروک (1980) اشاره کرد که رضایت یک فرایند تشخیص و ارزیابی است که در آن مشتریان تجربه‌های حقیقی خود را با انتظارات پیشین خود مقایسه می‌کنند. اگر محصولی این انتظارات یا بیشتر از آن را برآورده کند، مشتری احساس رضایت می‌کند. بیردن و تیل (1983) و اولیور و همکاران (1997) اندیشیدند که رضایت مشتری به معنای سطح دوست داشتن یا نداشتن پس از مصرف است، که حالتی کاملاً مبتنی بر تجربه است. بنابراین، رضایت کلی مشتری یک عامل تعیین کننده کلیدی RQ است. تعهد مشتری برای حفظ ارتباط با طرف مقابل بسیار مهم است. تعهد به ارتباط از سمت هر دو شریک یک عامل کلیدی برای موفقیت RQ در طولانی‌ مدت است و به بهبود مزایای بلندمدت کمک می‌کند (مورگان و هانت 1994). مورمان و همکاران (1993) و گودمان و دیون (2011) بر این اندیشه‌اند که تعهد هنگامی رخ می‌دهد که یکی از شرکا می‌خواهد به ارتباط ادامه داده و آن را تقویت کند. اندرسون و ویتز (1991) پیشنهاد کردند که تعهد شامل تمایل به توسعه یک رابطه پایدار، تمایل به از خودگذشتگی‌های کوتاه مدت برای ارتباط با دوام و داشتن اطمینان از پایداری رابطه است. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری کیفیت ارتباط

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-3- کیفیت ارتباط    3
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    3
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    5
2-3-3-1- ميزان خريد    5
2-3-3-2- ارتباط مستمر    6
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     6
2-3-4- انواع مشتری    8
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    8
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    10
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    10
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    11
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    12

 

پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط

 

منابع
 

 

 

 

اصول طراحی شهری خیابانها و میادین با بررسی فرآیند و اسناد طراحی

اصول طراحی شهری خیابانها و میادین با بررسی فرآیند و اسناد طراحی اصول طراحی شهری اصول طراحی شهری خیابانها اصول طراحی شهری میادین آیین ها ،تکنیک ها و ابزار طراحی شهری فرآیند طراحی و اسناد طراحی فرایند طراحی فضای شهری…

پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 29 (فعالیتهای ساخت املاک)

پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 29 (فعالیتهای ساخت املاک) پاورپوینت استاندارد شماره 16 (آثار تغییر در نرخ ارز) پاورپوینت استاندارد شماره 16 پاورپوینت آثار تغییر در نرخ ارز آثار تغییر در نرخ ارز تغییر در نرخ ارز نرخ ارز تحقیق آثار…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارضایتی بدنی 75 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارضایتی بدنی 75 صفحه فصل دوم پایان نامه نارضایتی بدنی مبانی نظری نارضایتی بدنی پیشینه تحقیق نارضایتی بدنی پیشینه داخلی نارضایتی بدنی پیشینه خارجی نارضایتی بدنی پیشینه پژوهش نارضایتی بدنی پیشینه نظری نارضایتی بدنی ادبیات…

پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در مورد اضطراب

پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در مورد اضطراب مبانی نظری در مورد اضطراب پیشینه تحقیق در مورد اضطراب فصل دوم پایان نامه اضطراب مبانی نظری اضطراب پیشینه تحقیق اضطراب پیشینه داخلی اضطراب پیشینه خارجی اضطراب پیشینه پژوهش اضطراب پیشینه نظری…

پرسشنامه بررسی تاثیر پذیرفته شدن شركتها در بورس اوراق بهادار تهران بر ویژگیهای كیفی اطلاعات حسابداری در صورتهای مالی

پرسشنامه بررسی تاثیر پذیرفته شدن شركتها در بورس اوراق بهادار تهران بر ویژگیهای كیفی اطلاعات حسابداری در صورتهای مالی پرسشنامه ویژگیهای كیفی اطلاعات حسابداری در صورتهای مالی پرسشنامه تاثیر پذیرفته شدن شركتها در بورس پرسشنامه تاثیر ویژگیهای كیفی اطلاعات حسابداری…

دانلود پاورپوینت آتشکده

دانلود پاورپوینت آتشکده پاورپوینت آتشکده پاورپوینت درمورد آتشکده پاورپوینت تحلیل آتشکده پاورپوینت معماری اسلامی آتشکده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آتشکده در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش      …

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش موسیقی درمانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش موسیقی درمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه موسیقی درمانی مبانی نظری موسیقی درمانی پیشینه تحقیق موسیقی درمانی پیشینه داخلی موسیقی درمانی پیشینه خارجی موسیقی درمانی پیشینه پژوهش موسیقی درمانی پیشینه نظری موسیقی درمانی…

پاورپوینت تأثیرات اینترنت بر اخلاق کاربران

پاورپوینت تأثیرات اینترنت بر اخلاق کاربران پاورپوینت شبکه های مجازی چیست پاورپوینت شبکه های مجازی جدید پاورپوینت شبکه های مجازی پرطرفدار پاورپوینت شبکه های مجازی دوست یابی پاورپوینت شبکه های مجازی معروف پاورپوینت شبکه های مجازی قدیمی رفتن به سايت…

پایان نامه آموزش تفکر انتقادی به کودکان و دانش آموزان

پایان نامه آموزش تفکر انتقادی به کودکان و دانش آموزان پایان نامه تفکر انتقادی نظریه های تفکر انتقادی پرورش تفکر انتقادی در کودکان تفکر انتقادی از منظر قرآن و روانشناسی آموزش تفکر انتقادی به دانش آموزان تفکر انتقادی در تعلیم…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حل مسئله 54 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حل مسئله 54 صفحه فصل دوم پایان نامه حل مسئله مبانی نظری حل مسئله پیشینه تحقیق حل مسئله پیشینه داخلی حل مسئله پیشینه خارجی حل مسئله پیشینه پژوهش حل مسئله پیشینه نظری حل مسئله…

دانلود پاورپوینت کوره های القایی

دانلود پاورپوینت کوره های القایی پاورپوینت کوره های القایی پاورپوینت کوره های القایی دماوند پاورپوینت کوره های القایی فرکانس بالا پاورپوینت کوره های القایی ذوب فولاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کوره های القایی جهت رشته عمران در قالب…

پایان نامه رشته کامپیوتر با عنوان VOIP And VIDEO CONFERENCE

پایان نامه رشته کامپیوتر با عنوان VOIP And VIDEO CONFERENCE IP VOIP چیست اجزای تشكیل دهنده اصلی VoIP ویدئو کنفرانس WEB CONFERENCE VIDEO CONFERENCE جریانِ داده DATA FLOW دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر با عنوان VOIP And VIDEO CONFERENCE سیستم…

پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش تامین کنندگان

پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش تامین کنندگان پرسشنامه اقدامات ایمنی تامین کنندگان پرسشنامه معیار گزینش تامین کنندگان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش…

نحوه تبیین نظام اخلاقی و بررسی ارتباط آن با دین و حقوق

نحوه تبیین نظام اخلاقی و بررسی ارتباط آن با دین و حقوق تبیین نظام اخلاقی انواع نظام های اخلاقی شیوه تبیین نظام اخلاقی تئوری‌ها و مکاتب اخلاق طبقه‌بندی علم اخلاق تعریف اصطلاحی اخلاق علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی علم…

پاورپوینت درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر

پاورپوینت درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر پاورپوینت درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر تحقیق درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر نظریه کلونینجر موانع درمان اختلالات شخصیت اصول کلی درمان اختلال شخصیت ابعاد سرشتی منش ابعاد منش دیدگاه کلونینجر اصول…

پاورپوينت روغن سرخ کردنی

پاورپوينت روغن سرخ کردنی دانلود پاورپوينت روغن سرخ کردنی دانلود پاورپوينت درمورد روغن سرخ کردنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت روغن سرخ کردنی جهت رشته تغذیه در قالب 25 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

دانلود پاورپوینت فیزیک بهداشت

دانلود پاورپوینت فیزیک بهداشت پاورپوینت فیزیک بهداشت پاورپوینت فیزیک بهداشت پرتوها پاورپوینت فیزیک بهداشت هرمان سمبر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیزیک بهداشت جهت رشته فیزیک در قالب 64 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته پاورپوینت درس مدیریت رفتاری پاورپوینت مدیریت رفتاری پیشرفته در سازمان ها پاورپوینت درباره مدیریت رفتار سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته جهت رشته مدیریت 61 اسلاید و با فرمت…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری راهبردهای یادگیری

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری راهبردهای یادگیری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری مبانی نظری راهبردهای یادگیری پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری پیشینه داخلی راهبردهای یادگیری پیشینه خارجی راهبردهای یادگیری پیشینه پژوهش راهبردهای یادگیری پیشینه نظری…

مطالعه تطبیقی غرر در معامله در فقه اسلامی

مطالعه تطبیقی غرر در معامله در فقه اسلامی غرر معاملات غرر در عقد بیع تاثیر غرر در معاملات غرر و معاملات غرری حکم معاملات غرری مطالعه تطبیقی غرر در معامله مطالعه تطبیقی غرر در معامله در حقوق اسلام بررسی ضابطه…

بررسی فقهی و حقوقی اهلیت در معامله

بررسی فقهی و حقوقی اهلیت در معامله پایان نامه اهلیت در معامله شرایط اهلیت در معامله اهلیت طرفین معامله اهلیت در حقوق ایران بررسی اهلیت در معاملات اهلیت در معامله در فقه وضعیت معاملین فاقد اهلیت اهلیت در معامله در…

پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع مدیریت منابع انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی 44 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی 44 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عدالت سازمانی پیشینه تحقیق عدالت سازمانی مبانی نظری ابعاد عدالت سازمانی پیشینه تحقیق ابعاد عدالت سازمانی مبانی نظری نظریه های عدالت سازمانی…

پاورپوینت ویژگی های سیستم گرمایش کفی

پاورپوینت ویژگی های سیستم گرمایش کفی پاورپوینت گرمایش از کف پاورپوینت لوله گرمایش از کف پاورپوینت لوازم مورد نیاز گرمایش از کف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویژگی های سیستم گرمایش کفی جهت رشته مکانیک در قالب 39 اسلاید…

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران پایان نامه رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت دانش در…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *