پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

رضایت مشتری
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه 3

1-2- بیان مسئله 3

1-3- چارچوب نظری تحقیق 6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 7

1-5- اهداف تحقیق 8

1-6- فرضیات تحقیق 8

1-7- تعاریف مفهومی متغیرها 9

1-8- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 11

1-9- قلمرو تحقیق 12

1-9-1- قلمرو موضوعی 12

1-9-2- قلمرو مکانی 12

1-9-3- قلمرو زمانی 12

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه 54

3-2- روش پژوهش 54

3-3- جامعه آماری پژوهش 55

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه 55

3-4-1- نتایج آزمون بارتلت جهت دقت نمونه 56

3-5- روشهای گردآوری اطلاعات 56

3-6- پرسشنامه پژوهش 57

3-7- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش 58

3-7-1- روایی پرسشنامه 58

3-7-2- پایایی پرسشنامه 58

3-8- متغیرهای پژوهش 60

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها 60

3-10- جمع بندی فصل سوم 60

 

منابع و مآخذ

 

 

 

 

 

 

یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل

یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل یادگیری ماشین یادگیری تقویتی الگوریتم های یادگیری مسائل یادگیری تقویتی دانلود پروژه مطالعاتی درس یادگیری ماشین یادگیری تقویتی و اجزای آن و اجرایی کردن یک مثال عامل اجزا یک…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانایی فراشناختی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانایی فراشناختی مبانی نظری توانایی فراشناختی ادبیات نظری توانایی فراشناختی چارچوب نظری توانایی فراشناختی فصل دوم پایان نامه توانایی فراشناختی دانلود مبانی نظری توانایی فراشناختی پیشینه توانایی فراشناختی پیشینه تحقیق توانایی فراشناختی پیشینه داخلی توانایی…

پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی

پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی پاورپوینت ضوابط و استانداردهای طراحی مجموعه ورزشی پاورپوینت ضوابط طراحی سالن ورزشی سرپوشیده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی جهت رشته معماری در قالب 48 اسلاید و با فرمت…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی مبانی نظری اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی پیشینه تحقیق اختلال…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت 60 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت 60 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری فراشناخت فصل دوم پایان نامه فراشناخت دانلود مبانی نظری فراشناخت پیشینه فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت…

پاورپوینت ویژگیهای یک نرم افزار نگهداری

پاورپوینت ویژگیهای یک نرم افزار نگهداری پاورپوینت نرم افزار نگهداری و تعمیرات پاورپوینت نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان پاورپوینت نرم افزار نگهداری و تعمیرات cmms پاورپوینت دانلود نرم افزار نگهداری و تعمیرات cmms رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

پردازش تصویر و ماشین بینایی

پردازش تصویر و ماشین بینایی سنسور ماشین بینایی پردازش تصویر تصویر برداری دیجیتالی دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر پردازش تصویر و ماشین بینایی دانلود پایان نامه کامپیوتر دانلود پایان نامه مهندسی کامپیوتر سیستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت…

گزارش كارآموزی مهندسی برق و الکترونیک ، محل كارآموزی : شركت سایپا،مدیریت تعمیرات و نگهدری،اداره الكترونیك و ابزار دقیق

گزارش كارآموزی مهندسی برق و الکترونیک ، محل كارآموزی : شركت سایپا،مدیریت تعمیرات و نگهدری،اداره الكترونیك و ابزار دقیق سیستم توزیع برق جوش مقاومتی مدیریت مصرف برق حفاظت در برابر ولتاژ ضربه دانلود گزارش كارآموزی رشته الکترونیک دانلود كارآموزی رشته…

بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده

بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده کلمات کلیدی : بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر خواص پلی اتیلن اتصال عرضی شده رفتن به سایت اصلی بررسی اثر نانو ذرات خاک‌ رس بر…

بررسی دوره هویت و پایه های نظری هویت به تاکید بر انواع سبک های پردازش هویت

بررسی دوره هویت و پایه های نظری هویت به تاکید بر انواع سبک های پردازش هویت سبک هویت مقاله سبک هویت تحقیق در مورد سبک هویت بررسی دوره هویت پایه های نظری هویت انواع سبک های پردازش هویت رفتن به…

حسابرسی و نقش های اقتصادی و اجتماعی آن

حسابرسی و نقش های اقتصادی و اجتماعی آن حسابرسی و نقش های اقتصادی و اجتماعی آن دانلود پایان نامه حسابرسی جایگاه حسابرسی فلسفه حسابرسی حسابرسی عملکرد دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه رشته حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود…

مبانی نظری ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده

مبانی نظری ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده کلمات کلیدی : رفتار باروری زوجین برنامه های تنظیم خانواده مبانی نظری رفتار باروری زوجین نظریه های روانشناسی رفتار باروری زوجین تمایل زوجین به برنامه های…

علائم مختلف اضطراب و طبقه بندی اختلالات اضطرابی

علائم مختلف اضطراب و طبقه بندی اختلالات اضطرابی کلمات کلیدی : علائم مختلف اضطراب تعریف نظری اضطراب تعریف عملیاتی اضطراب طبقه بندی اختلالات اضطرابی تحقیق کامل در مورد اضطراب رفتن به سایت اصلی هدف از این تحقیق پایان نامه بررسی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب 60 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعصب 60 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعصب مبانی نظری تعصب پیشینه تحقیق تعصب پیشینه داخلی تعصب پیشینه خارجی تعصب پیشینه پژوهش تعصب پیشینه نظری تعصب ادبیات نظری تعصب چارچوب نظری تعصب…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 5 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

پاورپوینت ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملياتی

پاورپوینت ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملياتی پاورپوینت اصطلاحات عملیاتی پاورپوینت استراتژی اصطلاحات عملیاتی دانلود پاورپوینت ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملياتی پاورپوینت ترجمه استراتژی دانلود پاورپوینت ترجمه استراتژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملياتی جهت رشته…

موتور احتراق داخلی

موتور احتراق داخلی موتور احتراق داخلی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه 2.4 موتور احتراق داخلی 2.4.1 موتور تراکم احتراقی با شارژ همگن (HCCI)2.4.1.1 شرح مشکلاتتراکم احتراقی با شارژ همگن یا HCCI، یک فن آوری احتراق پیشرفته برای موتورهای احتراق…

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری اثباتی حسابداری زی مرمن و واتز ترجمه پارسائیان با موضوع نقش تحقيقات حسابداري

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری اثباتی حسابداری زی مرمن و واتز ترجمه پارسائیان با موضوع نقش تحقيقات حسابداري کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری اثباتی حسابداری تألیف جرالد ال.زی مرمن و راس ال. واتز ترجمه دکتر علی پارسائیان…

پرسشنامه نقش فعالیت های روابط عمومی در توسعه شرکت

پرسشنامه نقش فعالیت های روابط عمومی در توسعه شرکت پرسشنامه فعالیت های روابط عمومی پرسشنامه توسعه شرکت پرسشنامه توسعه شرکت با نقش فعالیت های روابط عمومی پرسشنامه اثربخشی فعالیت های روابط عمومی پرسشنامه عوامل موثر در اثربخشی فعالیت های روابط…

پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی

پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی پاورپوینت طراحی سازه های فولادی پاورپوینت سازه های فولادی پاورپوینت آموزش طراحی سازه های فولادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی جهت رشته عمران در قالب 64…

نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی

نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی کلمات کلیدی : فصل سوم خودکارآمدی نمونه فصل سوم خودکارآمدی فصل سوم پایان نامه ارشد خودکارآمدی فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد خودکارآمدی فصل سوم پیشرفت تحصیلی نمونه فصل سوم…

پروپوزال امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها

پروپوزال امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها پیاده سازی ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی بر…

نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو

نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری ورزش نمونه سوالات آزمون استخدامی…

بررسی قرارداد سینمایی بدل کاری در حقوق ایران

بررسی قرارداد سینمایی بدل کاری در حقوق ایران قراردادهای حقوقی قرارداد سینمایی بدل کاری دانلود مقاله بررسی قرارداد سینمایی بدل کاری در حقوق ایران رفتن به سایت اصلی بررسی قرارداد سینمایی بدل کاری در حقوق ایران   توجه: قابل ذکر…

پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی

پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی نظريه بازتابي در روان شناسی تحقیق نظريه بازتابي در روان شناسی پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی مقاله نظريه بازتابي در روان شناسی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *